Chcete upozorniť emailom, až bude tento kúsok opäť skladom?
U nás skladová dostupnosť kníh rýchlo mení. Nechajte si zaslať upozornenie, až bude produkt opäť skladom. Dáme Vám vedieť emailom. Čo Vy na to?
Práve naskladnené!
Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Učebnica vychádza zo základných marketingových koncepcií, pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Tabuľky a grafy uvedené v učebnici umožňujú vizualizáciu ...Celý popis
Doprava nad 39,99 € ZADARMO
Tovar vám doručíme na pobočku Zásiikovny už za 2,79 € alebo kuriérom až k Vám domov za 3,99 €. Najlepšie ale urobíte, keď nakúpite za viac ako 39,90 € a my Vám knižky doručíme úplne ZADARMO.
Možnosti doručenia a platby
Možnosti dopravy
Osobný odber, Packeta (Zasielkovna.sk)
2,79 € (zadarmo od 39,99 €)
Tovar si vyzdvihnete osobne v jednom z vo Vami zvolenom odbernom mieste.
Kuriér na adresu
3,99 €
Kuriérska služba s doručením na adresu.
Možnosti platby
Platobná karta
Zadarmo
(VISA, MasterCard, Maestro, Edenred Benefits, Apple Pay, Google Pay, Bitcoin)
Online bankový prevod
Zadarmo
(Unicredit, Sporopay, Poštová banka, Tatra, VUB)
Dobierka
1,6 €
Platíte priamo dopravcovi pri doručení tovaru.
Možnosť vrátenia do 14 dní
Garancia stavu. Možnosť vrátenia do 14 dní. Za stav tovaru u nás ručíme vlastným perím. Svedčia o tom aj recenzie zákazníkov na Heureka.sk .
Pokiaľ ale kniha nesplnila vaše očakávania, môžete nám ju samozrejme vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu. Ako postupovať pri vrátení kníh?
Napíšte nám prosím e-mail na info@restorio.cz a my vám pošleme štítok pre bezplatné vrátenie.
Tisíce overených recenzií
Máme tisíce overených recenzií na Heureka.sk. Rýchle dodanie, kvalitný stav kníh a priaznivé ceny
To sú plusy, ktoré najčastejšie spomínajú naši zákazníci. Pridajte sa k nim.
Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Učebnica vychádza zo základných marketingových koncepcií, pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Tabuľky a grafy uvedené v učebnici umožňujú vizualizáciu najdôležitejších častí textu. Zhrnutie na konci každej kapitoly uľahčuje osvojenie učiva. Text učebnice je doplnený o slovník odborných výrazov.Po preštudovaní učebnice získa čitateľ všeobecný prehľad o jednotlivých tematických okruhoch, ktorými sú základy marketingu a jeho miesto v spoločnosti, prostredie marketingovej činnosti v podniku, marketingové strategické rozhodnutia, nástroje marketingu a rozvoj marketingovej koncepcie.Publikácia je určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave, ale takisto širokej verejnosti a pracovníkom v oblasti marketingu.
Všetky knihyNa našom portáli pravidelne aktualizujeme desiatky tisíc kníh „z druhej ruky“. Vyhľadávajte jednoducho pomocou mena autora, názvu knihy alebo ISBN.
Poštovné zadarmoVyužite výhodné poštovné už od 2,79 €. Pri objednávke nad 39,99 € doprava na pobočku Packeta.sk ZADARMO
Peniaze k vám priletia rrrrýchlosťou blesku!Chcem predať knihy Navštívte vykupujeme-online.sk.
Overené zákazníkmiZískali sme certifikát Overené zákazníkmi na heureka.sk, kde zákazníci najčastejšie oceňujú rýchlosť dodania, výhodné ceny a široký sortiment. Pozrite si naše recenzie
Uvoľnite si miesto na poličke. Nepotrebné knihy od vás vykúpime.
Potrebujete predať nepotrebné knihy? Využite jednoduchý a rýchly online výkup kníh s dopravou zadarmo.